سه شنبه ۰۲ اسفند ۰۱

چگونه میتوان معلم بهتری بود؟

۲ بازديد

معلمان بزرگ نه تنها برای درس ها و مطالب خود کار زیادی می کنند، بلکه دائماً در مورد درس ها، اهداف و اهداف خود نیز فکر می کنند. تغییر هیچ چیز و چسبیدن به آنچه می دانید، شما را معلم بهتری نخواهد کرد. همه معلمان خوب می دانند: وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل می شوید، یادگیری متوقف نمی شود.

2 نکته ما را بخوانید تا به شما کمک کند معلم بهتری شوید!استراتژی کنترل کلاس درس

1-  به زبان مسلط باشید و به آن اعتماد به نفس داشته باشید

قبل از این که بتوانید یک زبان را تدریس کنید (یا هر موضوع دیگری را برای آن در نظر بگیرید)، باید خودتان بر آن مسلط شده باشید. تنها در این صورت است که واقعا متوجه می شوید دانش آموزان شما با چه مشکلی دست و پنجه نرم می کنند. اگر در یادگیری پایان های صفتی به زبان آلمانی مشکل داشتید (من هنوز هم برای تدریس این مفهوم وقت زیادی دارم)، پس دانش آموزان شما به عنوان یک معلم با قانون ناگفته شما بیشتر آشنا می شوند. برنامه ها، برنامه ها و وب سایت های زیادی برای ادامه یادگیری وجود دارند. اگر این کار بیش از حد منفعلانه است و به چیزی برای پاسخگویی نیاز دارید، ثبت نام برای ادامه کلاس های آموزشی در دانشگاه های آنلاین یا محلی را در نظر بگیرید. همچنین ممکن است منطقه شما فرصت های توسعه حرفه ای را فراهم کند یا برای هر کلاسی که شرکت می کنید، هزینه پرداخت کنید. عضویت در خبرنامه های آموزشی یا خواندن آخرین مقالات و نشریات در حوزه موضوعی شما، همگی راه هایی برای ادامه تحصیل هستند.


2- دانش آموزان خود را بشناسید: نام، پیشینه، علایق، سبک یادگیری آنها

نگران نباشید اگر همین الان این کار را نکنید. همیشه زمانی وجود دارد که به آنها رسیدگی کنید و بفهمید چه چیزی برای آنها اهمیت دارد. در اینجا چند ایده برای شناخت بهتر دانش آموزان وجود دارد:

- از دانش آموزان خود (و/یا والدینشان) بخواهید یک نظرسنجی کوتاه درباره خودشان پر کنند:

- هر جمعه (یا هر روز دیگر) 10 دقیقه را برای "دانشجوی هفته" رزرو کنید تا اطلاعاتی درباره خود به اشتراک بگذارید. آنها می توانند تصاویر را بیاورند، یک پاورپوینت یا پوستر ایجاد کنند، یا یک مورد یا غذای مورد علاقه را برای اشتراک گذاری بیاورند. و نگران نباشید. حتی زبان آموزان بزرگسال نیز این فعالیت را دوست خواهند داشت! این یک راه عالی برای آشنایی با یکدیگر و همچنین تمرین صحبت کردن به یک زبان خارجی در حالی که در مقابل دیگران ارائه می شود، است.

- با بررسی این پست وبلاگ و کمی وقت گذاشتن برای مشاهده دانش آموزان خود، مشخص کنید که آنها چه نوع یادگیرنده ای هستند. چه کسی واقعاً در طول بازی ها و پروژه ها درگیر است؟ چه کسی همیشه دستش را برای شرکت بالا می برد؟ چه کسی در تست ها و تکالیف کتبی عالی عمل می کند اما در کلاس ساکت است؟

هرچه بیشتر در مورد دانش آموزان خود بدانید، ارتباط با آنها و درک مبارزات آنها آسان تر خواهد بود. همچنین به شما این امکان را می دهد که حمایت خود را متناسب با نیازهای فردی انجام دهید و خانواده ها را در چنین تلاش هایی قرار دهید. در نهایت، همچنین باعث می‌شود که دانش‌آموزان شما احساس خوش‌آمدگویی کنند، از آنها مراقبت کنند و به آنها بفهمانند که برای شما مهم هستند.روشهای بهبود تدریس

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بلاگ 9 ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.